fredag 4 maj 2012

Skisstävling hos PaperMaze

God Morgon! Jag hittade en utmaning hos PaperMaze
där man skulle följa en skiss och dessutom använda något ur deras sortiment. En sånn tur att jag vann ett kit ifrån dom på Falköpings Scrapmara! Här är mitt kort, ska bara våga skicka in det till PaperMazes facebook-sida också ;) :



Först och främst så vred jag lite på skissen ;)
Jag använde mig utav en stämplarna "Bosse Bandit" och "Du fängslar mig" båda ifrån PaperMaze. Båda stämplarna är embossade Bosse i vitt på svart bakgrund och texten i svart på mönsterpappret. Även mönsterpappret kommer ifrån PaperMaze och heter "Pink Dottie" ur Dottie Collection. Jag valde att sätta en liten påse att sätta tagen i bakom motivet. Den söta påsen hittade jag hos Scrapfabriken och den kommer ifrån "Whisker Graphics". Om man drar ut tagen står det "På ett bra sätt!" på den.
Jag har dekorerart med lite olika blommor, en knapp och olika band!

Idag bär det av till Göteborg. Ska hälsa på mina föräldrar :) 
Ha en riktigt fin dag!

1 kommentar: