tisdag 17 december 2013

Kortet till 9:e julkortsutmaningen

Hej!

Här kommer mitt sista julkort för i år, det är det jag gjorde till den 9:e julkortsutmaningen.
Denna gången var temat "shabby chic" och lite nagelbitande blev det innan jag bestämde mig för vad jag skulle göra då detta inte alls är något jag brukar jobba i. 


Jag använde mig utav papper ifrån Maja Desigens senaste vinterkollektion och det fick bli mestadels rosa toner. Rullade papper, skrapade/rivna kanter, ingen motivstämpel, få blommor... Och ändå hade jag faktiskt riktigt kul under tiden jag gjorde kortet så vi får väl se ifall om jag utveklar detta någon annan gång :)

Ha det gott!



1 kommentar:

  1. Hej. Tack för alla vackra julkort vi fått se :-) du är jätteduktig på att göra kort också..
    Ha det gott och önskar dej en riktigt God Jul. Lasse

    SvaraRadera