tisdag 7 januari 2014

Grattis Nellie!

Hejsan!

Idag fyller hon år! Första stora födelsedagen!
Mitt lilla hjärta börjar bli stor.

Ett födelsedagskort ska Nellie såklart ha, hoppas hon uppskattar det när hon blir stor och kan plocka fram och titta :)


Bakgrundspappret kommer ifrån Maja Design och stämpeln ifrån Nellie Snellen.
Som vanligt har jag färglagt med distresser. Jag använder fortfarande mig utav refiller och vattenpensel då jag inte verkar komma överens med färgpennor utav något slag. Kul att Tim Holtz kom ut med lite nya, starkare nyanser!
Jag har dekorerat med lite "papperslockar", även det pappret är ifrån Maja Design, och diverse blommor i rosa, vitt och gult. En liten nallecharm och en fjäril i rosa fick vara med.

Nu ska vi snart fortsätta fira Nellie (hon tog sovpaus). Hon ska få prova äta tårta för första gången och efter det kanske hon aldrig mer sover ;)

Ha en go dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar