söndag 5 januari 2014

Nytt år, nya möjligheter?

Hej!

Så var 2014 här. Det är väl nu man ska ha summerat det gångna året och satt upp planer och mål med det nya? Det har jag inte gjort ännu och lika glad är jag för det! Jag tar det med ro ett par dagar till kanske dags att börja planera efter Nellie har fyllt år. Tänk, snart har jag haft min bebis på utsidan i ett helt år!

En tråkig sak som jag var tvungen att fatta beslut om i slutet på förra året var att låta min trogna vän och följeslagare genom nästan halva mitt liv få somna in.
 

1999.06.10 - 2013.12.30

Han är mycket saknad utav mig och jag tycker mig se honom titt som tätt. Han sitter under Nellies matstol, han smiter ut genom altandörren, han tigger vid diskbänken och innan jag har vaknat riktigt tycker jag mig höra honom jama nedanför sängen...
Det är nu i efterhand som jag har förstått hur dålig han egentligen var på slutet, min tappre lille kille... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar